Pain

Meningen var ju att dejta Sandra idag, men... Har haft så mycke sammandragningar och ont idag så har inte orkat lämna hemmet.
Undra om de är på gång strax eller om jag ska få gå så här ett bra tag till?
Ingen som vet..Jo ungen i kistan ;) Än så länge har ahn kunnat bestämma allt, men vänta du bara tills du är ute..
Då är de min och pappas tur att bestämma..
Ska bli så skönt när han kommit så jag får koncentera mig på att bli bra igen och få bli kvitt påsen på benet..
Är inte skoj alls..

Nu dags för korv och makkisar, skönt att slippa stå vid spisen (de sköter ju sig självt)

Och så avslutar vi inlägget med ett Jätte grattis till min kära kompis Tess som blir 26 år idag :) Hipp Hipp Hurra gumman..
Love u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0