Mitt tips!

Använd hudprodukter från


Och

Smink från

Känns bra att skriva om att jag brukar anväda de här, även fast jag inte har sminkat mig på månader, känns de som.
Känns som om man bara väntar på att få ut ungen nu så man kan fortsätta med sitt "liv", ta hand om sig själv.
Gå ner i vikt och bara vara mamma och hemmafru =)


Idag har Linnea studiedag, så hon är hemma med mig.
Emelie har mycke att göra idag, några utveckligssamtal och så..
Sen har vi ju oxå UL på Liljeholmen idag me.
Så ronny kommer få åka massor idag, stackars, fast ändå bra att allt hamnade på samma dag.

Nu ska Nea och jag äta lite frulle, sen in till Globen shopping och titta lite tänkte jag..
Ska bla. lämna tillbaka en badräkt och bikini.. Köpte lite dubbelt av varje, man orkar ju inte stå och prova i butik med den här stora magen.. Känns si så där va.. Då provar jag hellre hemma och lämnar tillbaka sen ;)

Ha en super måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0