Hej Sooolen :)

Vilket skönt väder. Ska strax ut i solen och ta en prommis.
Pratade med mammi nyss och hon sa att all snö på landet var borta.. Åh vad jag längtar ut.. Efter att få vårstäda och göra vårfint där, har vi hört den förut.. ja.. men jag längtar ju så fruktansvärt mycke ju..

Sen under dagen ska jag fota lite av mina kläder och lägga ut på tradera. Rensade ur min garderob igår.
Det här har varit våran största vårrensning någonsin, och det känns skönt.

Mammaplask står på listan att göra idag me.. Kl tre.. sen efter de åka till Min älsklings jobb och byta till sommardäck på picasson. För i morgon blire en sväng till Sala, för att heja på svärmor med lag, som kvalar upp till Allsvenskan i bowlingen.. Heja Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0