Blir det ett April-barn tro?

Vaknade i natt av att de var blött i sängen...
Min första tanke var att jag legat på katetern och att den måste bytas.. men nää den var hel..
Andra tanken kom; har jag kissat på mig? Men nää inte de häller..
Jag tog en handduk och gick och la mig och sov igen..
I morse när jag vankade var jag fortfarande blött.. Jag ringde till spec. mcv på sös nyss och har fått en tid kl ett..
Dom tror att vattnet har gått.. och vill kolla så allt är ok..
Jag som trodde de skulle forsa typ.. men kanske bara läcker lite vatten från den yttre hinnan.. har hört att det finns två..
Men va vet jag!
Åker in till kvart i ett får dom kolla..
Värkar? har jag haft kraftiga senaste veckan.. dom värsta på kvällarna.
Jag tror iaf att jag blir hemskickad idag och så kommer de nog igång till helgen..

Önska mig lycka till :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0