---- nyckeln till c5an hittad ;) i en gumm...

---- nyckeln till c5an hittad ;) i en gummistövel i hallen.. måste ha hamnat där på något konstigt sätt.. inte där vi brukar lägga bil nycklarna direkt. Har sovit otroligt dåligt i natt. De här vanliga, upp och kissat några gånger, Höra grannens unge skrika på nätterna, bråkats med Ronny om täcket, eller jag bråkar han märker inget ;) , för varmt i sängen / för kallt.. Shit att kroppen aldrig kan nöja sig. Jag längtar så efter att få sova på magen igen, som jag brukade göra innan jag fick mage. Drar nog till Ikea en sväng idag, hitta på ev hyllor till badrummet och ett bröd skrin.. men först kolla top model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0