*wakka wakka*

Idag innan jag drog till jobbet kom dom och gjorde de sista på fönstrerna, wiiiehoo..
Äntligen får man ställa tillbaka allt i fönstret och upp med gardinerna..
Så min helg kommer bestå av städning hemma, gå på elitseriematch, och jobba kvällar!!
Ska bli skönt att bara få ording hemma nu och veta att de inte kommer bli smutsigt för man ska bygga om nått..
Näää nu är de klart för ett tag.. De värsta e gjort... Vardagsrum och kök... =)
faaan va najs!!
Nu ska bara ny soffa in, vet precis vilken jag vill ha.. kanske säger sen, den får ju inte ta slut ;)
Men först gäller de att bli av med vår gamla soffa..
Nu blire till att krypa ner i soffan framför min babe :)

*wakka wakka*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0