Hett på facebook just nu!! Undrar hur de slutar...

Emma Löfström varför engagera sig så satans mkt över dom som röstade på sd? Skicka ut mona ur riksdagen istället

för ungefär en timme sedan Endast vänner · ·
    • Jessica Eriksson Varför ska Mona skickas ut då?
      för 5 minuter sedan · ·
    • Thomas Sennevall För att hon är en tappad människa
      för 5 minuter sedan · ·
    • Jessica Eriksson Och det är inte Åkesson?
      för 4 minuter sedan · ·
    • Jessica Eriksson Eller Reinfeldt, Ohly mfl
      för 4 minuter sedan · ·
    • Emma Löfström Vilken tur att Sverige är ett sånt fritt land, att man får tycka som man vill.. eller hur ;)
      för 3 minuter sedan · ·
    • Thomas Sennevall Nä jag gillar Reinfeldt, Ohly är en äcklig kommunist
      för 3 minuter sedan · ·
    • Jessica Eriksson ja, det är ju tur att man får tycka som man vill, men klarar man inte av att ta en diskussion runt det, så är det ju inte värt något.
      för 3 minuter sedan · ·
    • Thomas Sennevall Jag kan ta en diskussion alla dagar i veckan varför jag inte vill leva i något bidragssamhälle
      för 2 minuter sedan · · 1 personLaddar ... ·
    • Jessica Eriksson Mona är tappad, det svaret jag fick, väldigt bra argument.
      för ungefär en minut sedan · ·
    • Thomas Sennevall Ja men det räcker ju :-) Förutom att hon driver en politik som jag inte stödjer så är hon en bitterkaka och en fifflare, en som lyckats åka dit för det dessutom, en skam att hon ens får ställa upp igen
      några sekunder sedan · · 1 personDu gillar detta. ·

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, jag la ner ganska snabbt.

Var inte värt att försöka ha en diskussion med folk som inte vågar stå för sina åsikter...

2010-09-20 @ 19:41:08
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du har kollat med ägarna till bilderna att det är ok att lägga upp dom...

2010-09-21 @ 10:18:08
Postat av: Anonym

Anonym: Nej det har hon inte gjort.

Eller, jag har inte godkänt något i alla fall.

2010-09-21 @ 21:40:10
Postat av: Emma

Då det är på min sida på facebook de har lagt upp sina bilder och kommentarer har jag rätt till de.

2010-09-23 @ 19:27:05
Postat av: Jessica

Är du säker på det?

2010-09-23 @ 21:32:20
URL: http://jessapessa.blogg.se/
Postat av: Emma

JO. men anmäl mig då om du vill de!

Seru Jessica de är precis de här jag menar med att vara vänner på internet och vara de på riktigt!

hmm.. de funkar ju inte från din sida.

2010-09-24 @ 10:22:21
Postat av: jessica

jag undrade bara om du var säker på det, jag skrev inte att jag skulle anmäla dej. Jag tycker det fungerar utmärkt att vara vänner på nätet också, jag säger bara vad jag tycker men det får man tydligen inte för sina vänner. Håller man inte med, delar man inte åsikt så är man inte vänner enligt dej. Så snälla Emma, lägg ner.

2010-09-24 @ 10:35:37
URL: http://jessapessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0