Heeeej :)

Känner mig helt nedslagen när jag vaknade nu!
Undra sa flundra om jag kan ha feber?
Är sjukt varm nu. Och igår på jobbet så frös jag massor.
Men börjar ju jobba halv 3 idag, så jag provar på att jobba som vanligt!
Ska mycke till innan om jag ska vara hemma från jobbet.

Nyss hängde jag en tvätt.. Nu ska de vikas lite..
Ska fota lite och lägga ut på tradera oxå..
Så skönt att bli av med allt skiiit! =)

Nu är vi ikappt livet snart, Ronny vi hann =)=)

Glöm inte att kolla in mina tradera annonser, kasnke vill du köpa min gamla tröja ;)
ADIDAS TRÖJA * VIT * Strl. MEDIUM   * 1 krona *
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=772242&listtype=Auction


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0