Bara torsdagskväll och jag är helt slut..

Upp i morgonbitti ska jag oxå.. Jag ska en säng till läkaren ta lite prover (kolla varför jag är trött jämt), sen ska ronny och jag handla mat, tror de blir ica maxi den här gången faktist, man måste ju kolla in hur dom hare, och sno lite bra ideer ;) *tihi*
Idag har varit en galen dag.. Upp på morgonen skicka iväg lite tradera vinster! Går bra nu med försäljningen :)
+ att man fick en bra lön att leka med i onsdags! Men säger då de när man tänker efter, skulle nog inte hellre jobba helger och gå ner i lön.. Känner att jag vill vara med med familjen då.. men så känner säkert många! Ibland får man ju inte som man vill.
Jobbig stressig dag på jobbet idag!!!! Huxflux kl 19 går alla från kassan på rast, det är två kassor öppna.. gissa om jag blev galen när jag såg de när jag skulle gå till shoppen och kolla läget!!
Sprang in i lunchrummet, hämtade alla som satt där, alla fick sitta i kassan i 10 min så var kön borta... Ååå hur svårt skare va.. man kan inte gå alla från kassan samtidigt!! Rent logiskt tycker jag..
Men men, nu är jag ledig och börjar inte jobba förren måndag ska bli såååååååå skönt! OBESKRIVLIGT!
Sitter nu hemma i soffan, har vikt lite kläder si så där och fixat lite, men är helt slut i kroppen.. ska nog sova snart..
Vill ju att Ronny ska komma hem från jobbet innan, så jag hinner säga hej idag !! =/ Mycke jobb hare varit nu för honom.. fan kan bara bilarna vara hela nu ett tag så jag får ha honom för mig själv en stund =)  De vore helt underbart!
I Morgon kommer mina Bonusar hem, JIPPI! Åååå va vi ska mysa.
I morgon kommer ju oxå Angelica O Micke och Tvillingarna (Ronnys syster med familj) Ååå dom får vi oxå mysa med.. Ska bli super skoj...
Full Rulle hela helgen!
Ha en super bra fredag i morgon, ska tänka xtra mycke på mina kära arbetskamrater på LÖRDAG !! För då ligger nog alla bakis utom jag, som inte ska på kräftskivan i morgon!! 

De va allt för ikväll!


Kommentarer
Postat av: "Ironman"

Aloha Emma!Hoppas det går bra för dig hos doktorn,så du är i form snart igen."Efter regn kommer solsken",som vi säger i Värmland.Så tänk positivt nu,så är du snart en pigg o gla tjej igen,som spelar världsbästa bowlingen m.m.Ha en riktig go helg på er alla.Vi hörs.Kram.

2010-09-17 @ 06:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0