Apoteket

Hmm saknar inget i kroppen ändå är jag så trött..
Kan de vara att hösten är på väg..
Gcik till apoteket idag och köpte massa vitaminer och omega..
Nu så, nu ska jag bli pigg och trotsa hösten =)
Heja mig.
Har precis fått i mig alla vitaminer och två mackor och ett glas juice..
Bättre start på dagen får man ju leta efter!
Ja juste, den ända fördelen med att jobba kväll är att man slipper gå up tidigt på morgonen =)
Sjukt skönt är det att få sova, jag älskar våran säng!
Den är så super skön.. man vill ju aldrig lämna den.
Nu ska jag in och bädda sängen, inte gjort de än ;)
sen blire till att vika lite kläder, vi har alltid kläder att vika i den här familjen,
jag fattar inte, de tar aldrig slut..
Ska komma på nån grej så att man bara stoppar sina torra kläder i en
maskin och så kommer de ut färdig strykt, vikt och manglat ur den!! vilken jäkla ide..
En sån skulle jag köpa för alla mina pengar jag har =)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Du vet väl om att du nu för tiden kan beställa apoteksvaror via internet? Då behöver du inte ens gå utanför dörren. Oftast får du leveransen dagen efter, hem till din dörr. :)

Läs mer på http://onlineapoteket.net

2011-01-18 @ 20:02:39
URL: http://onlineapoteket.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0