Plocka Äpplen!

Åkte ut till svärmors land igår, såg en kvinna stupa i ett dike i skogen mot en sten brunn, hon gjorde sig illa och hade drukit och var sjukt snurrig.. Vi ringde sos, och dom ville skicka en ambulans..Den kom efter 20 min och sen kunde vi fortsätta på skogsvägen till svärmorslandställe.
Igår kväll satt vi ch spelade en-kronas poker, och jag vann... brukar inte göra de, så var nog emelies förtjänst då vi va ett team :)



Snart så kommer Ronnys mormor o morfar, då blire fullt ös som vanligt, äpplen ska plockas och de ska fixas..
Sen på kvällen ska jag jobba, börjar ju tre så har ju nästan hela dagen på mig :)

Hoppas ni oxå haft en hyffsad helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Edvinjennifer

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 11:11:33
URL: http://edvinjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0