Det är inte bara SJ som spårar ur ibland

Igår vare taco kväll hos Dessie och Johan, trevligt.
Men är ju en sak att vara där och dricka och vara där nykter :) hihi..
Man ser de hela lite annorlunda. Men kul var de =)
Men var hemma vid midnatt ändå.. och vann den ena pokerrundan och kom 2a den andra rundan, så de lönar sig att vara nykter ibland, eller hur grabbar ;) hihi
Idag har jag jobbat en sväng xtra, bra pengar.. Jobbar upp inkomsten nu så man får en hyffsad mammapeng.
Allt rulllar på bra nu.. och jobbar kväll i morgon, sköööönt med att sova ut på morgonen, I LIKE A LOT.. Även om de inte kan vara kul att jobba på kvällarna ibland.. har de varit min räddning att börja sent nu när jag har varit så trött..Men som sagt de börjar av ta nu och jag känner mig piggare..
Sen att jag spelade sjukt kass bowling igår, hade inte den där lilla turen med mig, och fick fan hål i vart annat slag.... ja som sagt de var igår!! Nya tag nu..

Tänker mycke på min vän Dessie nu =) Love U babe.


Kommentarer
Postat av: Dessie

Det var jättemysigt igår gumman!

Tack för dina tankar!

<3

Puss

2010-10-24 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0