Vad är de här för jäkla Dagis Nivå?

Ja jag säger då de.. ännu en dag på jobbet!!
Jag trivs så fruktansvärt bra på jobbet,
med arbetsuppgifterna och med kamraterna.. men dagis nivån kan vi skippa!
och alla som ljuger, shit kan inte alla bara sköta sig själva..
Jag står för allt jag gör och säger.. men kan inte så för allt som alla andra säger!
De här ska vidare, långt nu.. nu är jag less på alla anklagelser / arbetskamrater som inte vågar stå för de dom säger..
En sak till, jag skiter i vad folk gör på fritiden, och dom ska skita i vad jag gör på fritiden!
Upp Yours...
Fy fan alltså!

Inte ofta jag skriver så här negativa inlägg, men ni får helt enkelt stå ut med de idag och ha lite överseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0