Tisdag 16/11

Idag hälsade jag på mamsen en sväng.. Kul att se att hon är på bättringsväg.. eller nu står hon upp iallafall.. och inte bara ligger i soffan, stackars lilla mammi.

Åkte och köpte skötväskan idag oxå.. den var som ny, fast några hundra billigare så klart :) åh vad jag gillar att fynda..

Idag kände jag att det var dags att åka och handla kläder till mig, när jag inte får på mig nått annat än mjukisar nu.. ;)
Handlade ett par mammabyxor, Ett par mamma leggings, två toppar, några par stringtrosor och hipsters, ett jättefins leopard skärp som jag ska ha dubbelt ovanför magen, sen en veulor dress :)
Nu känner jag mig glad när jag hittat kläder jag får på mig nu =)

Hittade oxå super snygga naglack.. =)
Fina till julmånaden.. glitter sliver och guld.
Farsta Centrum
Nu ska jag åka och hämta Emelie från Gympan.. Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0