PORT 73

Vaknade tidigt i morse, upp och skjutsa Linnéa till skolan..
Fick bli den här klassiska Bebis tröjan på ida :)

BEBISTRÖJAN

Var hos min tandis i morse i trollbäcken.. Oh fick massor av beröm om hur fina tänder jag har och hur bra jag sköter mig.. Tänk att man ska få gå och betala en liten slant för att få komplimanger ;) hihi
Går ju hos privattandis (sen jag var liten)! Trivs så bra där.. och de är viktigt!

Åkte sen vidare till PORT 73, de nya köpcentrumet, tycker de är kanon! *LIKE A LOT*
Favorit butiken där heter INN & FINN ( inredningsbutik med sjukt snygga grejer )

Blev en del saker bla. dessa pumpar!! ;)

Nytt i köket


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt bebis tröjan någonstans?

2010-11-29 @ 15:06:55
Postat av: Lian

De var ju superfina ;))

Miss you and love you,,min lilla goa dotter !!!

Puss// Mammi <3

2010-11-29 @ 15:09:02
Postat av: Emma

Tröjan är från Famnet ... =)



Miss u 2 mammi! <3

2010-11-29 @ 23:57:17
URL: http://starshineonyou.blogg.se/
Postat av: Dessie

snygga pumpar darling ;)

2010-11-30 @ 07:49:17
Postat av: Emma

Visst är de gumsan.. Se till å bli frisk nu så vi kan ses och ha lite skoj!!! Puss

2010-11-30 @ 10:53:41
URL: http://starshineonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0