PÅ JAKT

Idag var vi och kollade på barnvagn och bilbarnstol till bebis.
Åkte till Babyland (men fick tips att åka till barnenshus åxå så ska dit i veckan me)
Vi hittade en bilbarnstol vi gillade båda två.. En brio Prima Svart och brun.. super snygg!
Den får de bli.
Barnvagn kollade vi massa på och Ronny och jag är ganska lika i smaken på de mesta så de här är ganska lätt..
Hittade en modell som var okej.. men den har inte allt jag vill ha.. det ska komma ut en modell i januari som vi är intresserade av.. så vi väntar lite med vagn.. Vem vet, dom kanske har lite rea i december eller januari på förra årets modeller ;) Är ju ganska bra på göra kaaap.

Bjöd precis in en babysitter på tradera.. Ja jag är inte så kräsen av mig.. allt måste inte vara nytt! :)
Den här gillade jag stakt, och kommer på posten till oss i veckan :)
Babysitter
Ja den här är oxå i den härliga bruna färgen som vi vill ha i de mesta!

Nu ska jag kolla tv3play på ensam mamma söker.. missa ju de för jag jobba.


Kommentarer
Postat av: Lamonblog2952

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-05-27 @ 12:09:18
URL: http://lamonblog2952.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0