Min överläpp är inte att leka med

Men får väl skylla mig själv.. när jag går och jobbar med feber!! Eller?
Men är oxå jobbigt att vara hemma och vara sjuk från mitt jobb när man vet att det är tajt om folk och att mina andra arbetskamrater får jobba för mig me..
Men måste börja lyssna på min kropp och på mamma..
Nu sitter jag här, en söndag kväll i soffan med en stor förkylningsblåsa på min överläpp..
Inte alls roligt!
Febern är över nu men min undran är varför jag får feber, är tredje gången denna höst..
Kan de vara så att de är bebis som spökar igen? Åhh nu får du vara snäll mot mamma :)

Vet ni en sak? De är söndag idag..och i morgon är de måndag!
I natt ska jag sova som en prinsessa och i morgon ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0