Kärleksfullafamiljen <3

Sitter och kollar på scoringen på nätet på när ronny spelar "aik-figthen"
Han leder nu, ni kan ju kolla själva =)

http://scoring.se/match.asp?alley=567&showdate=1000&startlane=1&adjust=-2186

Åh min Ronny, finns inte ord att beskriva hur lycklig jag är med dig =)

Snart börjar man att jobba, och ska köra kväll, känns sisådär.. mår lite bättre..men har ju gått på alvedon hela dagen.. Har aldrig varit så här sjuk så ofta på hösten, kan de vara för graviditeten eller har jag bara haft massa otur.. Feber är de som kommer hela tiden.. och med feber i kroppen, blir man ju en soffpotatis!

Emelie var precis här och hämatde lite saker som skulle till mamma.. åh fick jag pussa på henne en gång till innan fredag.. Hon är så gullig den ungen.. och tycker att det ska bli så kul att få ett syskon till :) Hon klappa på magen och sa hej då till bebisen oxå innan hon sprang hem till mor sin igen..
Linnéa skjutsade jag till skolan i morse.. Hon tycker de e lyx att slippa fritids på morgonen och få skjuts.. Så självklart fixar jag de.. :) Fick världens bamsekram innan hon lämnade bilen i morse..
Jag säger då de.. goare bonusar finns inte, I love them sooooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0