Jag e så lycklig, jag e så lycklig, jag e så lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag.....å söndag

En skön ledig dag, tillbringades i haninge hela dagen.

Fika med Sandra och Lotta + två små kids.
Kul och se er igen.

Sen vidare till kusin emil och pelle för att fira emil på 3 års dan.
Kunde ju inte vara med i helgen på kalaset för jag jobbade ju =(
Åh har världens goaste små killkusiner (hjärta)

Träffade mamma och pappa en sväng..

Vidare till att göra ett super kaaaap..
Vet att det är tidigt men vi var bara tvugna att slå till..för bra för att vara sant!
Vi såg en annons på vagnen vi ville ha på blocket.. för typ 7000kr mindre än i butiken..
Och vagnen var som ny.. knappt använd!!!
Ps. Mycke snyggare i verkligheten än på den här bilden :)


  • Precis den där snygga mörkbruna färgen som vi fastnat för
  • vändbart handtag
  • Bilbarnstol i samma bruna fina färg och som man kan sätta på vagnen om man så vill
  • Helt enkelt så jäkla bra...och allt för bara 3000:-
  • Man kan säga att jag är bra på att göra riktiga fynd.. Men de visste vi ju sen innan!

Kommentarer
Postat av: omg

sluuuuta köpa saker ditt barn har inte ens kommit än! tänk på alla komplikationer som kan kommma

2010-11-24 @ 22:50:21
Postat av: Emma

Hur tänkte du nu?

Har du egna barn?

Men du kanske inte planerar, de måste man nämligen när man har barn, stora som små.

Och om någon vecka är de halvtid på graviditeten så jag tycker vi ligger rätt bra till, om jag får säga de själv! ;)

2010-11-27 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0