I Morgon

Är det helg och ska jobba lite tänkte jag!
Bra att jobba lite extra nu.. så man får en grym mamma peng.. och kan vara hemma lite mera :)
Fast som de ser ut nu så har jag en grym mamma peng.. mycke högre än medel.. och de är ju bra.. då kanske man kan ta ut lite färre dagar och vara hemma mera med min bebis :)

Nu gick emelie hem till mor sin, en dag tidigare än vanligt.
Linnéa kör jag till sin mamma i morgon bitti.
Så blir helt solo hela dagen i morgon jö... =) *både gott o ont*
Ska fixa lill-toan.. spackla och slipa!! Sen åka och köpa färg.. och måååååla :)
Kanske lägger upp en före och efter bild sen så ni förstår varför jag vill göra om den :) (den är så vit och tråkig)
Nu ska de kollas lite mail, facebook och sen kolla Paradise Hotel, hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0