Höstlov = Höstmys

Barnen har höstlov!! Vi tog en rejäl sovmorgon idag, sköööönt!
Jag mår faktist lite bättre, friskanmälde mig till jobbet, så ska dit och jobba kl 17.. fast sjuksyster inte tyckte att jag skulle gå så tror jag nog att jag klarar av de.. Är ju inte så många timmar idag.. Idag börjar nya schemat!
Det är mycke mycke bättre än mitt förra!!
Undra vad barnen och jag ska hitta på idag då? Tänkte åka till eriksdalsbadet idag först.. men alla ungar lär ju vara där.. och så har linnea ont i halsen och jag känner mig ju inte 100% frisk.. så de får bli senare i veckan.
Ut på en prommis och till parken blir de nog.. beror på hur pigg Nea är!!!
Satte nyss på en tvättmaskin.. sen blire ett skönt bad för miii :)
Ha en bra dá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0