Farsansdag!

Vi valde eller Linnéa valde att ha ett voffelkalas iår..
De va gott med vofflor så här års.. det är så man längtar till sommaren!
Svärmor och Svåger med family var här..
Min mamma o pappa kunde inte komma =( tråkigt..

Nu blire till att dra fram dammsugan, sen kolla på ensam mamma söker!
Är inte så fit for fight idag för hade ju feber igårkväll och så har jag jobbat hela dagen idag, sen hem och städat, medan Ronny rullade klot.

Nu nu överlevde jag den här dagen med.. men jag säger de så mycke stress som jag känner i min kropp är inte norlamt!
Måste stressa ner, men hur lät e de när det är stressigt både hemma och på jobbet, vart ska jag få lugn och ro.. som jag känner att jag behöver.


Grattis pappa på din dag! Tar med mig presenten till bowlingen på onsdag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0