Bara hon och jag

Myyyyysfaktor Hööööög..
Hämtade lillsnuttan från skolan idag, överraskade henne på skolgården med en snäll mulning :) hihihi *busig*
Sen halkade vi in på julmarknad i lilla centrum.. skulle ju bara hämta ut ett paket på posten så vips vare julmarknad.. det var myyyyysit.. Emelie och jag gick och checka in allla ståd som fanns så klart. Spontan shoppa lite oxå så klart.

Senare begav vi oss ut till mina hemtrakter för en myys freda hos min mor och far.. Åh vad jag älskar dom! Så mycigt att vara där.. Skulle vilja bo närmare, typ gångavstånd.. men man kan ju inte få allt här i livet..!

Emelie var ute en sväng själv med ena hunden "snobben", min far stod i fönstret och tittade och plödsligt hör man ett jätte skratt från han... Emelie tog nämligen snobben och åkte rutchkana, hihihi de tyckte snobbis var skoj!

Tack för en trevlig Idolkväll.. Nu är vi hemma och Emelie sover gott, linnea är på pyjamas party tills i morgon och Ronny strax på ingång, tror ja :)

Hare bäst bloggis =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0