Storstädning var de här!!

Vill ju ha super fint när mankommer hem från resan, sån är jag!
Så idag har Ronny och jag Storstädat hela lägenheten!!
Från golv till tak, de behövs ibland.

De va; dammsugning, torkning, tvättning, dammsugning av soffan, torka skåp och dörrar, bakom och emellan allt..och massa mer, men ni fattar, en RIKTIGT STORSTÄDNING!
Det är så härligt med en nystädad lägenhet..

lyse bakom tvn!! jätte skönt och super snyggt

Balkongen är sommarfin oxå men, åh vad jag vill ha hus med tomt, att få fixa i trädgården och sitta o fika på baksidan bland rosorna ;) Men hus ska vi inte köpa än, även fast vi mest kollade på hus när vi skulle flytta förra våren. Fanns ett hus vi ville ha men det gick för för mycke tyckte vi.. Tur de, för istället fick vi ju våran lägenhet vi bor i nu, till ett brakpris =) Grymt!
Mys med ljus

Nog om hus prat de kommer senare, som sagt. 
Våran sommarstuga i skärgården är helt jävla underbar, jag önskar man kunde vara där jämt.. Jag älskar att vara där, Ronny älskar att vara där, men mest av allt barnen.. Vilken frihet och precis vid vattnet, jag minns ju själv hur det var när jag var liten! Man ska verkligen skratta sig lycklig och uppskatta de som vi har.. 
JAG HATAR HENKE!!!!!!!! (Bara vissa som vet varför, ni andra behöver inte veta)
Behövde bara skriva av mig de!!!!!!
välkommen hem till oss

Det finns människor och det finns människor!! 

Juste åhhh, nyss kom Emelie hem (eller för en tima sen) Nu ligger väl prinsessan och sover sin skönhetssömn!! Gu vad jag älskar den ungen, fast jag fick en smäll på käften idag;) hihi gumsan.. ville inte gå ifrån oss, ville sova här.. men hon har ju mammavecka nu! Lixom Linnéa.. *hjärta henne oxå*
Men på fredag kommer dom hem, och då är både jag och Ronny lediga. Då ska det packas och mysas, och gå och lägga sig tidigt, för tidigt på morgonen ska vi sen upp och åka ut till arlanda.. Flyga!!
DE E DE BÄSTA JAG VET!
Dom här gulliga ungarna ska med oxå =)
konst

Hoppsan, skulle kolla på Efterlyst, de är på.. mannen ligger här och kollar på de, jag lyssnar..
Min snygging kollar sitt favvo program

Ha en bra Torsdag i morgon, önskar mor och far lycka till med flytten. Jag kan ju inte vara med, men Ronny får jobba för oss båda. Mamma... jag kommer efter jag slutat jobba promise! Puss älskar er allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0