Sööööööööööndag

Herregud, vad kul vi hade ute igår!!! De blev GALA (som Dessie alltid säger) Det blev Föris hemma hos Dessie, sen taxi som betalades med massa tior, bara Dessie tömde sin mynt burk =P Till Olearys i gamla stan.. Sen Snaps, till stängning.. Jag kände mig ganksa trött igår.. men inte konstigt.. då jag varit sjuk!! Skulle ev bli efterfest.. men jag var för trött... Kul o träffa massa vänner och vara med dom igår, de var grymt!!! Snart ska jag åka och jobba lite...Bra pengar på en söndag! På lördag åker VI =) till turkiet!!

Kommentarer
Postat av: Silassimone

Very useful information. Thank you!

2011-02-06 @ 01:06:41
URL: http://silassimone.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0