LedigTvättaVikaPacka

Nu är det sol ute =) Härligt, men vi ska åka till ännu mera sol.. För någon dag sen var det 32 grader i skuggan på stället vi ska till.. Åhh längtar!! Och om dom stänger arlanda har Ronny en Reservplan.. =) Så hur som helst kommer vi få en härlig solsemester, med massa bad.

Idag skulle jag ha träffat sandra, men hennes lilleman mår inte 100% så får träffa mina favvisar en annan dag, innan vi åker... På Torsdag darling? (om ni mår bättre)

Idag är det Tvätta Vika Packa dagen!! Så himla skönt att vara ledig så här på en vardag, man hinner med att göra så mycket mera än på helgen.

Packning inför resan

Nu kl 11:15 ska jag vara på vårdcentralen, ta lite prover.. "har sår i näsan, som gör ont..sen känner mig trött"!! Får se om jag kanske har järnbrist eller nått.. för nått tror jag de e!! Eller så är det semester man behöver ;) Det får vi ju på lördag.. Och så härligt att få med båda barnen.. Vi ska mysa så riktigt ordentligt i två veckor! Älskar min familj så mycke..

Skrev aldrig i bloggen igår.. men hände inte speciellt mycke.. eller jo får ny lön nu i maj =) *wiiiehoo* (men alla kanske löneförhandlar i maj)?! Va vet jag.. jag är så nöjd iaf..

När vi kommer hem från Turkiet har vi en stooooor stoooor överraskning till flickorna, dom kommer inte tro sina ögon.. åhhh jag vill säga till alla nu.. Eller fösrt turkiet 2 veckor, sen ska dom vara hos mammorna i 2 veckor, sen så ska dom få överrasskningen =) Kommer lätt at vara deras bästa sommar ever.. jag bara vet de!!
Ronny du är bara för underbar.. =) Vilken ide du kom med!! *gilla*

Nä dags att göra nån nytta hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0