Landet för hela slanten..

I fredags slutade jag vid 12.. skönt för att hinna med allt.. handlade mat, hämtade barnen, hem packa, ronny kom hem med stora bilen, vi packa den med allt som skulle ut till landet! (ornö)

Farbror Niklas med family var med på samma färja, vad glada vi blev..
Ut til landet, fixa i sugan.. kasta allt vi inte skulle ha på majbrasan.. Vi har ju en egen :)
Elda natten lång... I säng, upp tidigt, ta 9:00 färjan til dalarö.. Åka till Lidingö Bowlinghall, spela om en plats i allsvenskan.. Gick tyvärr inte hela vägen.. Vi får spela i DIV 1 ett år till! Men nästa år då ska vi f-n upp till ALLSVENSKAN!!

Hem duscha sig lite.. Hämta upp svärmor (som var billös ihelgen).. Ut till hennes undebara landställe.. åt lite middag (grilla) såå gott.. Jag helt slut somnade vid 20 tiden.. vankade 7 i morse.. (kul jag var då) men var helt jäkla slut i kroppen & knoppen!!
Barn, man och svärmor var uppe och busade länge.. körde 1 kronas poker!!  :)

Nu hemma, Ronny och barn åkt och kasta massor som skulle slängas på tippen, skönt!
Linnéa ska på två kalas.. den lilla och Karl ska vara hemma.. Jag=Jobba


BRA SVENSKA?? näää orkar inte tänka nu.. :) Nu jobba, sen sova ikväll!!

Hoppas alla haft en super helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0