Jobba hemma

Postens logotyp - Till Startsidan Posten.se
Satt igår kväll i 3 timmar och jobbade hemma en sväng.. Skönt att kunna gör de hemma, här tog de tre timmar, på jobbet hade det säkert tagit de bubbla då man har tusen andra saker att göra samtidigt..
Nu ska jag oxå jobba lite hemma, ska göra posten utbildningen på nätet (den 2a delen)..tar väl någon timma!!
Sen bär det av till coop för att rocka lite.. Kom in och köp emma och maggans v75andel..
Jag känner på mig att det kommer bli en stor vinst till jackpothelgen =)

Ha en super bra torsdag.. (jag är fortfarande ite 100%frisk) men ska försöka ha en toppen dag iallafall.. Kramisar i massor!!!


Ps. älskar dig ronny om du går in och läser på jobbet, vi ses hemma ikväll!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0