Uppvankande

Åh så skönt det var att i morse inte behöva ställa klockan, inte ha någon tidig tid att passa..
Börjar ju jobba kl 14 idag men tänkte dock åka dit till 12.. De behövs!!
Vakna bredvid min man i morse:) underbart!!
ILOVEHIMSOMUCH!

Sen går han ut och lägger sig i soffan.
En timma senare kommer en hoppandes Emelie in till mig.. och kryper ner under täcket, myyyys..
hon är överlycklig för att tandfen har kommit med en Guldpeng till henne och tagit tanden som hon drog ut igår =)
"- Emma??
- Ja..
- Förut när jag var liten, då trodde jag inte på tandfen.. Men nu nu vet jag att hon finns"
Åh så underbart..♥"

Idag ska R o Jag byta bil, för joooo mitt nya avgassystemsdel har kommit, så den ska åka till farbror bildoktor Ronny idag ;) Tack snälla älskling du är en superduktig bildoktor =)

Nu dags för mig att äta frulle och sen begesig till jobbet, LÖNINGS FREDAG WIIIEHOOO!!
Ha en super fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0