Undebarmorgon..

Sjukt skönt att vara ledig en vardag i veckan, då hinner man lixom med sig själv och hemmet, och sin "shopping" i lugn och ro, utan att trängars på helgerna! =)
Idag senare på eftermiddagen hinner jag oxå med ett besök hos kiropraktorn.. SKÖNT!!
Sov tills jag vankade, ställde ingen klocka.. det här är underbart..

Åh titta vad gräset har växt som vi planterade förra veckan =)
Nu blir barnen glada när dom kommer hem på fredag,
åh helst skulle jag vilja ha dom här jämt, är så mysit när dom är här.. =)
..
Här ska det springa små kycklingar ;)

Nu ska det rensas i garderoben igen,
upp med sakerna på tradera,
vad skulle man göra utan tradera?
Där säljer jag allt..
ur bra som helst,
så som dom här barnen växer så de knakar..

Så fram med kameran och börja fota :)
Hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0