Tur att piller finns!!

Sambo och jag var på banken imorse och tog ett lån till att bygga kök nu.. de ska köpas nästa vecka!! Vi köpte vår lägenhet i juli för Enmiljonsexhundrafemtiotusen och den är nu väderad till Tvåmiljoner (utan att ha byggt nytt kök) :) Vi gjorde alltså ett kanonköp förra året!! =) Är så lycklig med dig mitt hjärta mitt allt <3

TANDVÄRK har jag haft hela natten, jobbigt.. det är nog en visdomstand som börjar att spöka.. betyder det att visdommen försvinner ur en om man tar bort den?  HAR PROPPAT I MIN MASSA IPREN!!!! DET HJÄLPER JU FAN INTE ETT PISS!!! VARKEN TAND ELLER RYGG!!
Åkte till tandis idag på en akut tid och spolade rent tanden och rönktade den.. hmm 769kr fattigare.. och på torsdag kl 11 blir jag mera fattig 2500kr.. då tandhelvetet opereras bort!!! ÄNTIGTEN!!!

Sandra brummade jag hem till efter tandis..vi mötte upp A-K och tog en prommis med bebisarna, mys =) men det blåste isbjörnar kan jag säga... *BRRRRR* men önskar vi bodde gångavstånd så vi kunde ses oftare.. saknar henni massor när vi inte är!!! *LOVE*

Svängde förbi Länna när jag ändå var ute och åkte, köpte Ronnys födelsedagspressent.. han kommer bli så glad =) de vet jag.. en sån här har han velat ha länge , de vet jag men han vet bara inte om de än =P

Ett snabbt besök hos kiropraktorn idag blev det vid halv 4a tiden, i liljeholmen.. kan ju inte säga att det är skönt, för det är de inte, men de behövs så jag blir bra nån himla gång!

Nu är jag ensam hemma, ganska mys faktist.. men längtar till min sambo kommer hem och slänger sig i soffan på mig och kramas massor =) Älskar han massa.. Jag hoppas att alla får känna den kärlek som jag känner för Ronny, för det vill jag att alla ska få uppleva.. =)

Kommentarer
Postat av: Jacobmariam

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-10-18 @ 11:33:45
URL: http://jacobmariam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0