Tillbaka till verkligheten!

Vaknade precis, har sovit sen jag kom hem från operationen, nu har all bedövning släppt och det gör skiiiiit ont i munnen. Men förhoppningvis blir det bättre tills i morgon..
Just nu sitter jag och väntar på min man som kommer hem om en timma, jag längtar så efter honom.. förutom den här tand värken och ryggvärken, har det här varit en jätte bra start på de nya året.. Med massa blommor av karln, jätte fina födelsedagspressenter, emelie och linnéa är världsgoa (som vanligt) vill att dom ska vara hemma hos oss jämt, är så mysit att ha dom hemma hela tiden.. Så på i morgon kommer dom igen, jippie *love* om jag känner mig bättre kanske jag kommer iväg i bilen och kan hämta dom tidigt =) sen ska vi myspysa hela helgen!!
Ronny fyller ju 31 år på söndag, så blir kalas i helgen oxå med familjen =)
Nu dags att börja med middagen, blir korvstrofanoffemmaspecial idag, som är väldigt uppskattad här hemma..
Har två pressenter till tejerna när dom kommer hem i morgon, dom kommer bli såååå glada !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0