*Suprise*

I morse väckte R mig ´kvart i 7 ringde klockan.. jag gick upp slängde på mig kläderna, satte mig i bilen och körde iväg till jobbet, såååå skönt med körkort!!! *guld*
hann precis i tid..
Runt halv nio blir jag glatt överraskad, Min snygging och Hans lilla prinsessa kom och hälsade på mig på jobbet.. De tog en morgonfika och gottade sig riktigt =) blev super glad.!!
Känns så bra att vara med min lilla familj hela tiden...
Älskar er så mycke! *smack* stooor blöt puss på mun på alla mina gosingar =) hihi

Jobbade hela dagen 7 till 17.. =) härligt..
behöver lite pengar eftersom operationen kostade en del.
Sen åker vi ju till värmen snart, ska bli sjukt underbart, att få ha semester och bara va!

Efter jobbet åkte vi o hämtade Linnéa, som vanligt.
Hon dansar ju på Torsdagarna.
Man får ju inte tjuvtitta på henne när hon dansar för det ska bli en uppvisning sen,
de ska bli super kul, spännande!

Middags dags, och vad blev det för middag idag, nån som kan gissa??
Ja Våfflor så klart, på självaste våffeldagen, med sylt och grädde *mums*



Tobbe var på besök och planerade vårt nya kök som ska byggas!
Nu när vi har fått lånet från banken, kan vi åka i morgon om vi vill =)

BTW shit vad jag blev glad.. hmm R och E är dom bra på att leta eller komma ihåg?
Näj, Emma hon gick in till Emelies rum och tittade i smyckasskrinet, och vips, där låg de örhängena som dom trodde låg hon Emelies mamma.. =) *åhh skönt*

Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem från träningen sin, sen ska vi mysa oss ner i soffan och kolla på en film, själv har man ju sovmorgon till 14 =)
*natti natti*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0