Pappas födelsedag..

Känns helt underbart att vara tillbaka på jobbet igen, jag gillar jobbet =) o mina kompisar där ;)
Rolle fick äntligen lära sig kassan idag =) wiie hoo han var super duktig!!!
Efter jobbet åkte jag och köpte en pressent till karl, ett voffeljärn till torsdag på voffeldagen =) *mums*

Nu ska jag åka och hejja på pappa min som spelar DMfinal på vårby ikväll, vi får hoppas att han kommer längre än vad jag gjorde igår, hejjjjjjjja hejjja!!!Han fyller 47år idag och jag har inte ringt..på hela dagen.. han tror väl att jag glömt honom ;) men han vet inte att jag kommer och hejjar och har en massa pressenter med mig.. hihi *busig*

Love you dad! ♥
 ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0