På bättringsväg =)

Nu är man på bättringsväg jag sov 5 timmar inatt utan att vakna av besvären =) det är den längsta natten på länge!! Igår mådde jag lite bättre, men går fortfarande på ipren och alvedon.. ohh nu känner jag att jag är på bättringsväg. ..

Igår hade vi myskväll hemma, och somvanligt så slut som jag varit sov jag i soffan rätt tidigt.. men gör nog de för att man är sjuk =/ nu är det dags för frukost.. tjejerna sitter och kollar på Lassie.. dom gillar henne så mycke =) får se om dom kommer till bordet när man ropar frukost....


Orkade till centrum gå igår för att posta ett brev då hittade jag sånna här fina hasselgrenar =) tycker de är så fint.. Emelie kom med en bra idé att man kan ha fjädrar i dem nu till påsk.. kanske blir de de, eller så tar vi oss ut i skogen och plockar lite riktigt ris =) Idag ska tjejerna få så, gräs som kycklingarna sen får gå i ;) lite pyssel tycker dom är jätte roligt!! Vi som alltid pysslar och fixar =) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0