Operation

Operation idag, nu ska tanden, som inte ens mar ser bort.. det är den som har spökat hela helgen fram tills nu.. Ett under att jag har stått ut med denna smärta.. Har varit hemskt.. Så dom som säger att Tandvärk inte är värst.. har FAN inte haft riktig tandvärk..!! Jag önskar inte ens min värsta fieende att må som jag mått nu dom 3 sensate dagarna..
Kl 11:00 idag sitter jag i tandläkarstolen, och har fått lite lungnande i sig.. (så jag får inte köra bil idag) Snäll sambo jag har som kan smita ifrån och skjutsa hem mig efter operationen. Om jag ska vara helt ärlig så är jag ganska rädd, men ska bli sååååå skönt att bli av med smärtan!
Skriver efter operationen om jag överlever ;)
Nu ska jag gå och göra mig iordning för färd, för så här kan man ju inte se ut =P
..
Emma.


Kommentarer
Postat av: Anna L

Lycka till Emma, hoppas att det blir bättre sen! :)

2010-03-18 @ 13:10:28
Postat av: Emma

De blev bättre sen annis ;) Ville du ha numret till min tandis ;) ?

2010-04-16 @ 23:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0