Ont i hålet!!

Tre hemska dagar har gått (tis ons tors) blir det en fjärde idag då tro? Att inte värken släpper, har tagit 2 panidol och 1 ipren, var 6:e timma, ändå gör de så jäkla ont! Klart dom har ju varit där med kniven och sen sytt men va faan, att de gjorde så ont i kärften hade jag aldrig anat. Nu vet jag var mammi gått igenom hela tiden med alla hennes "käftbesvär". Igår var de betalaräkningsdagen, och min duktiga Ronny satt vid datorn hela kvällen;) han är bäst på de där..tyvärr fick jag en dyyyyyr tandläkarräkning =/ Kunde varit mycke roligare att lägga 3000kr på något annat men men.. nöden har ingen lag!

Nu är jag precis nyduschad, hade hoppats på att Emelie kommit hem tidigare, för hade ju en big suprice, men hon och jag får ta de någon annan dag när vi är bara hon och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0