Nu ska jag nog ringa eller skicka brev!

2 års dagen !!
16:45 igår kväll fick jag världens finaste bukette med rosor från min kära sambo *love*
..

 

kl. 08:35 idag ser dom ut så här =(  två rosor nickar!!!!
Men jag ringde till affären och det kommer nya blommor idag hem körda =) vilket lyx =) Men det är väl inte mer än rätt, jag ringde till dom och sa; Jag tycker inte att det här var en bra affär vi gjorde! Dom sa, självklart skickar vi nya, de e service!!!! Finns bra människor idag...
..


Till skillnad när jag var på posten (VI I FRUÄNGEN) Nyss.. Skulle posta 17 st inbjudningar och behövde då 17 st frimärken. Jag la fram breven, och sa att jag behövde posta dem.. hon gav mig då ett häfte med klister frimärken och 7 st "lösa", då frågade jag om hon kunde sätta på dem för jag ville inte slicka, då fick jag svaret; Nej jag vill inte heller slicka!! Då sa jag; trodde ni hade en sån där med vatten i som man kan sätta på frimärken med!! Då fick jag inget svar, och sa sedan till henne att jag struntar i frimärkena och sket i att hanlda på VI som jag ändå skulle göra.. Gick då istället till COOP Konsum Handlade mat och köpte mina frimärken, och dom hade minsann en sån där som man har vatten i så man får på sina frimärken..Jag bara undrar, hur f-n gör VI POSTEN I FRUÄNGEN när man lämnar in paket och ska posta då.. ?? Får kunden själv slicka då!! Alltså helt sjukt.. äckligt! Kommer då aldrig mera gå in där, om jag inte måste hämta paket.. men skicka paket kommer jag då att välja ett annat postkontor, de här tog priset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0