Min gubbe..

..är den bästa!!

Han vet hur en kvinna ska behandlas.. absolut..
bättre kille får man leta efter
*älskar dig*

Trots att detta inte har varit nån speciellt lyckad dag idag
så kom det två positivt överraskade
besked i brevlådan iaf..
Oh ja, jag pratar om skattebrevet =)
Får ju tillbaka så vi blev mer än nöjda =)
Härligt..
blir till att fixa kalart i lägenheten,
en weekend bara älsklingen och jag..
o vem vet, vad mer vi ska lägga pengarna på ;)

Idag efter jag tränat åkte jag till jobbet, pratade lite med nathalie..
Hem till mannen som hade kycklingen i ugnen..
Och Fyyyy på mig,
jag råkade tjuväta några godisar idag när jag satt och pratade i telefonen med Maggan..
Tänkte lixom inte på de förens de var försent,
då var det lika bra att ta en till de e ju trots allt Påsk helg snart ;) hihi *busig*

Nu är det bara 44 dagar kvar till värmen!!
Snacka om att jag längtar..
behöver verkligen den här semestern..
mer än någonsin..
 Turkland here we come :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0