Kicks/Åhlens/NK

Var i nacka köpcentrum förra veckan med min super kompis Tess, hämtade upp henne hos sin käraste sen åkte vi ut för en shopping runda.. *I LOVE SHOPPING* Vi gick runt och runt i centrumet, gu vad fint de var.. Härligt med nya köpcentrum, sen blev jag ju så glad för jackan jag hittade där.. Tess smyg shoppa lite oxå... Bla detta snygga linne, så fint på dig gumsan  ..
..
Gillar dig söta Tess ♥

Sen skulle man in på Kicks för dom hade halva priset på alla mascaror. Och jag blir ju mer än gaaalen, först slutar dom att sälja den bästa parfymen (Naomi Campbell sunset) *min favvo som jag alltid har använt, vägrar att byta*
(Som tur är finns ju nätet att beställa den ifårn USA)
Sen då min mascara Rimmel, gaaah då har dom slutat med de märket oxå.. överallt!! =( får se om den finns på NK har inte kollat där än..
O sen då till den bästa foundation (nr4) och läppglanset (nr4) från NOUBA, finns inte heller att få tag på längre.. Kicks har slutat med de, lixom Åhlens.. Måste bara förbi NK i veckan och kolla om dom har de kvar!! Man får ju lite lätt panik, så jobbigt när man har fastnat för en sort..
HATAR ATT BYTA!!
Juste köpte en ny top på gina tricot (SKHLM) i söndags med svärmor, visst e den fin =) Vi köpte likadana! ;)
..
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0