JÄVLA TAND!!!

Den är hård & ful och har fan ingen mening här i livet!! Varför skaffade gud visdomständerna!! Helt sjukt... ligger i soffan helt däckad med feber och tandvärk.. huvudvärk..ont i örat.. har en sne rygg och gör så ont att jag knappt kan ligga ner.. får sitta upp och sova som jag gjorde inatt, kommer inte palla en till natt!! Det här är hemskt.. har inte haft sån här värk sen jag hade körtelfeber 2007.. Men är ju fan aldrig sjuk.. och när jag blir de känns jag som dödssjuk!! =( HÅLL UT TILL TORSDAG, JAG ÄR RÄDD FÖR OPERATIONEN MEN DOM SÄGER ATT JAG KOMMER BLI FRISK OCH AV MED FEBERN EFTER TANDHELVETET ÄR BORTA!! Kan inte resa mig upp ur soffan längre får vänta tills R kommer hem.. Det värsta är nu att inte ens värktabletter verkar hjälpa längre.. Tar 2 panidil och en ipren var 4:e timma, sa dom hos sjukvårdsupplysningen!! Men har sååå ont ändå.... inget verkar hjälpa.. Jag som hade en sån bra vecka förra veckan, jag verkar få för de den här veckan!! HATAR ATT VARA SJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronny ska med och hålla handen på torsdag.. *love him sooooo*
..
Så här ser man ut när man har massa ont =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0