Farsta centrum.

Shopping shopping *love*
Efetr besöket hos tandläkaren där jag tog bort stygnen, åkte jag en sväng till farsta centrum.. gu vad dom har byggt om där. var riktigt härligt att gå coh shoppa där.. Hittade två skiiitsnygga klänningar till emelie, en snygg jacka till henne oxå.. Ronny fick ett par kallingar.. Linnéa kommer få en jätte grymt snygg jacka när hon kommer hem från skolan.. =) *överraskning* Själv hittade jag en champangefärgad BH, den var super skön!! Men dyrt med BHar är de =/
Emelie är ju hemma och pluggar då hon har vattkommpor.. "hon fick ta en rast och pröva dem fina klänningarna med väskan till ;) supersnygg blev hon!! Lik far sin :)
Emelie; "åhhh dem här kläderna vill jag ha på skolavslutningen" =) Självklart gumman får du de!!
Strax åka till kiropraktorn och knäckas lite... ska bli skönt fast det gör ont.
NU TA OCH LAGA LITE LUNCH.. får se vad som står på menyn idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0