En tur till liljeholmen..

Kiropraktorbesöket gick bra..
sen gick jag i centrum ett tag. hittade två fina linnen till Mor min..

Skulle möta upp mannen och svärmor på torget vid halv 6.. då begav vi oss på en lägenhetsvisning..
Nääj vi ska inte flytta igen..
det är svärmor..
och den här lägenheten passade henne perfekt.. den var sååå fin och låg såå centralt!! =) hon leder budgivningen just nu!!
HEJJJA!!
men tyvärr tror jag den kommer gå dyrt.. =/
man vet aldrig.. hoppas..
Köket där var sjukt snyggt, så skulle jag vilja ha hos oss.. vi får se om jag får med Ronny på de =) höhö..
Nu puttrar de ute i köket..dags att resa sig från vår sköna och stooooora soffa.. och begesig ut till köket.. !!
Börjar ju kurra lite i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0