En shopping runda =)

Åh jag blir mycke glad.. jag har hittat en vårjacka och ett par stövlar.. precis som jag ville ha till våren..
Jackan inhandlades på stadium (som vanligt när jag handlar ytterkläder), och skorna hittade jag på REA hyllan på dinsko för 99kr.. alltså världens snyggaste stövlar och i min storlek kvar.. helt sjukt, man blir så glad när man gör sånna här fynd =) svärmor hittade oxå världens coolaste vårjacka till henne på veromoda.. SJUKTSNYGG!!!!! Sen gick vi en sväng på ikea och strosade, bara hon och jag, myyyys =)
Nyss ringde Johan och Dessie precis, blir midda och dricka där ikväll!! Lyx ;)
Ronny skjutsar mig dit.. *thats my man*
RACE MARINE W VIRBO JKT S10 BLACKÅhhh min nya jacka *love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0