EN LEDIG DAG FRÅN JOBBET =)

Plugga plugga plugga, ska göras idag!! Fasiken, tycker att jag har läst boken tillräckligt nu.. men tydligen inte.. måste läsa den en 5 gång..
Jag har ju såååå ont i ryggen, så är skönt att vara hemma idag.. vet knappt vad jag ska ta mig till, känner mig som att jag har en 80årig gammal tants rygg, och är på fredag 23år.. (inte bra)
Ska bli sjukt "skönt" att gå till kiropratkor på fredag.. får se hoppas dom gör de bra!! är lite rädd.. men de kan knappast bli värre.. hugger ju i ryggen hela tiden.. värst att böja sig ner..
Nu gå och hänga tvätt, sen spola upp ett varmt bad.. lägga sig ner och läsa teoriboken en sista gång!

Puss & Kram på fredag fyller jag år, jippie =) =) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0