Äntligen klar..

Alla utklädda små påskkärringar får i morgon på jobbet en liten godispåse =)
Så kom och handla hos oss på Coop Forum Västberga =)

Jag har idag efter jobbet suttit på gjort massa påskägg.. många som ska ha iår =)
Alltid roligt att göra någon glad!
..
Sen har man ju världens bästa man i huset, som man ibland vill överraska!
I morgon, blir det till att städa påskfint på hela 100kvadratmeter!!
Ja vi bor i hyffsat stoor lägenhet..
Hall
Vardagsrum
Kök
Klädkammare
Toalett
Linnéas stora rum
Emelies stora rum
Hallen mellan sovrummen
Vårt stora sovrum
Badrumet
Walking closet ;) sååå nice!!
Oh ja, hittade faktist en planritning här i datorn, så alla kan förstå att det är lite att städa ;)
..
O det börjar att likna ett hem nu, precis som vi vill ha de!! =)
Nästa vecka blir det till att beställa ett helt nytt kök =)
Näj nu ska jag gå och träna lite!!
*kramis* 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt, men jag fick mig ett sånt skratt av din felskrivning "WALKING closet" hahahahaha! Tack för att du förgyllde min dag!

2010-04-06 @ 18:26:55
Postat av: Emma

haha okej :) Hade jag stavat fel eller ?

Och vem som kommentarar vågar inte visa vem det är :) hihihi då fick jag mig ett gott skratt åxå =) Tack :)

2010-04-07 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0