Ännu en kväll i bowlinghallen..

jaha, spelar man inte själv, så ska man åka och hejja på någon annan.. Så ser mitt och nästan alla som är bowlare´s liv ut =)
Pappa spelade DM final och slutade på en 4:e plats, bra jobbat far ♥ ..
var sjukt höga siffror ikväll.. skiiit många spelade bra.. tycker många var lätt värda en finalplats.. så går bara 4 vidare.. DM-finalen borde man plocka så.. så många som ställer upp så många platser i finalen blir de.. sen kan väl då två åka ut åt gången.. NU när jag läser vad jag skrivit fattar jag knappt själv...hahahaha!
men nån kanske hängde me.. Grattis Allan, han var grym ikväll =)
Man kan ju säga att de går bra för BAJEN NU !!!!!!
*alltid i mitt hjärta*
JUST IDAG ÄR JAG STARK!


Kommentarer
Postat av: Ronny

Men hur kan en Aikare hejja på bajjen??? Det övergår mitt förstånd!!!! Puss

2010-03-25 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0