SÅLD!

Diskmaskinen såld nyss, för 2000kr..
ännu mera till semesterkassan *jippi*
Nu strax dags att väcka barnen..
de ska till mammorna idag!!
Så blir barnfritt i helgen.. ;)
 Bara R o Jag!! Och massa mys..och jobb..
hela köket ska ju rivas nu.. R har varit så duktig o plcka ner allt !!!
Så jag får käka frukost på jobbet idag.. visseligen brukar jag de...
men ungarna då.. dom får nog frulle hos Jenny får man hoppas,
har inte fått något svar på smset än..
Men borde ju inte vara några problem..tycker man.
Jaha, dags att göra sig i ordning för jobbet. ..
blir ju grillfest efter jobbet, med arbetskamraterna!!
Sjukt, jag har så bra arbetskamrater!!!! I LOOOOVE THEM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0