Ny mobil

Nu är det dags.. det är mitten av juni.. det är den här dagen jag väntat på ända sen min mobil telefon försvann.. Tack Nina på jobbet för ett lång lån av din gamla lur..

Men frågan är ju vilken telefon ska jag välja.. Vågar inte riktigt på mig en sån där touch mobil.. har ju aldrig haft en ny mobil typ.. de är lixom inte min grej.. Gillar de gamla hederliga!! Men vi får se..
Och nu tar jag ett sånt där fast pris.. sjukt dyra räkningar har jag fått senste månaderna!! Vet inte vad jag gör.. måste vara alla mms skickade hit ;)

Onödigt inlägg??! Ja kanske men blav så glad bara när jag upptäckte vilken dag de var idag :)

Ha en bra solig dag.. Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0