Nu har hon varit duktig, igen!

Kom nyss hem jobbade till tre, sen åkte jag till macken, dammsög ur hela bilen, tvättade mattorna, putsa fönstrerna, torkade av allt i bilen och sist så slängde jag mig in i biltvätten.. Såg kanske inte ut som på bilden här, fast man hade gärna velat de ;)
Men nu är hon hel och ren, mitt hjärta!

Ska hänga en tvätt och starta en ny nu, sen laga lite mat..
Ska kl 18 till bowlinghallen i årsta och spela svenska cupen finalen som jag gick vidare i  =) heja mig.. och Ronny ska oxå lira den, så heja älskling oxå =)

Skriver sen ikväll, hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: Lian

Vart får man tag i de där killarna ????

De får GÄRNA tvätta vår bil mé <3

2010-06-02 @ 19:12:50
Postat av: Emma

Önskar jag visste mamma ;)

2010-06-03 @ 09:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0